Moj studijski boravak u inozemstvu u Rochesteru, NY, SAD

Sanja Čović, diplomantica RIT Croatia, HTM program, 2020

Oduvijek sam se željela upisati na fakultet koji će mi ponuditi obrazovanje koje seže dalje od konvencionalnog učenja, uz iskustvo međunarodnog okruženja. Za mene je Global Scholars Program definitivno bio jedna od najvrjednijih prilika koje se nude ovdje na RIT-u! Riječ je o programu za studente RIT-ovih kampusa u cijelom svijetu koji omogućuje globalne razmjene studenata u trajanju do dva semestra na kampusima RIT Rochester ili Dubai. Moram priznati da je to bio jedan od glavnih razloga koji su utjecali na moju odluku da se upišem na RIT Hrvatska, ali sam također znala da ću tijekom studiranja morati dosegnuti određenu razinu zrelosti prije nego što se odvažim na novo putovanje koje će uključivati život na nekom drugom kontinentu. Moja završna godina studija pokazala se idealnim trenutkom da se pridružim kampusu RIT Rochester, jer sam ondje osim pohađanja redovne nastave imala priliku provesti i svoj Capstone istraživački projekt i odabrati temu koja me zaista zanimala. Upoznala sam se s američkim praksama u ugostiteljstvu i istraživala kako hoteli pomažu svojim zajednicama za vrijeme uragana. To mi je bilo nešto sasvim novo i vrlo sam se veselila prilici da tijekom istraživanja otkrijem mnogo toga zanimljivog.

Kad sam stigla na kampus, najviše me je iznenadila njegova veličina! Velik je gotovo poput cijelog jednog grada (koji se nalazi unutar granica grada Rochestera). Na kampusu studira ogroman broj studenata iz preko 100 zemalja. Katedra za ugostiteljstvo mala je u usporedbi s katedrama iz nekih drugih predmeta, ali postoje brojne aktivnosti i klubovi kojima se studenti mogu pridružiti. Primjerice, volontirala sam na Večeri za Valentinovo, događanju koje su u cijelosti organizirali studenti. Bila je to dragocjena prilika da gostima pokažemo svoju gostoljubivost.

Kako bih upoznala više studenata s kampusa, pridružila sam se bratstvu Delta Sigma Pi, koje je na glasu kao profesionalno poslovno bratstvo broj jedan. To mi je ujedno bio uzbudljiv izazov, budući da postoji strukturirana procedura koju studenti moraju proći kako bi se mogli pridružiti bratstvu. To bratstvo organizira brojna događanja koja se temelje na predanosti vrijednostima bratstva, profesionalnosti, društveno korisnog rada i učenosti. Odlučila sam se pridružiti Odboru za društveno korisni rad jer sam silno željela dati svoj doprinos nekom plemenitom cilju i jedva sam čekala vidjeti kamo će me to odvesti.

Život na RIT-u prepun je iznenađenja! Tempo je užurban i postoje brojni klubovi, odjeli i razne druge aktivnosti za sve interese i sve tipove ličnosti. Hokej je ovdje vrlo popularan i definitivno je zabavno gledati utakmice i navijati za momčad The Tigers. Ovdje se stvarno osjećaš kao da si član jedne velike obitelji! Global Office organizirao je brojne zabavne aktivnosti za strane studente. Također sam iskoristila priliku za putovanje tijekom proljetnih praznika i za posjet Kaliforniji. Rochester je odlična polazišna točka za putovanja jer je blizu velikim i poznatim gradovima kao što su Toronto i New York City.

Kad je izbila pandemija, isprva sam bila jako uplašena. Emocionalno je to za sve nas bilo vrlo iscrpljujuće. Međutim, ostala sam u kontaktu s RIT-ovom zajednicom putem vizualnih platformi i iako smo se mogli viđati samo virtualno, ni u jednom trenutku nisam osjetila usamljenost. I dalje sam dobivala svu podršku koja mi je bila potrebna da uspješno završim svoj semestar i diplomiram.

Toplo preporučujem ovaj program svima koji imaju veliku želju upoznati druge kulture, otvorena su uma i spremni su odreći se određenih stvari kako bi otvorili nove vidike, jer cijelo ovo iskustvo izuzetno obogaćuje. Obrazovanje je puno više od učenja za ispite i izvršavanja zadataka. Obrazovanje koje se stječe učenjem na temelju iskustva i postavljanjem izazova samome sebi, potičući se na otvorenost za sve što budućnost može donijeti, najvrjednije je što RIT nudi!

Preddiplomski stručni studiji
Master of Science studij
Posjeti naš kampus

Fatal error: Call to a member function gdpr_info() on null in /home/croatiarit/public_html/footer.php on line 143